::story of me <3::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. welcome to my life diary . read then follow . kamsahamida :DD


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: ct fazlina
Others:   


sebuah pertemuan



mesti korang tertanya2 kan nape tetiba je aku letak lagu tu .
act ,lagu tu mengingatkan aku dgn zaman sekolah aku dulu . nak di jadikan cerita , masa tu aku form 3 kot kalau x salah igt . haha . malam tu ada satu pertandingan nasyid kat skolah kite org .. team aku nk jgak ekot . even suara x berapa nk sedap . saja je nk cuba nasib kot2 dpt no ke . ahahha *berangan * . yang ajar team kite org time tu kakak senior . ahahha kalau d ingatkan balik mmg lucu . korang nak tau , kawan aku yg perangai dia ala2 tomboy skit , jadi solo tau .. tomboy2 pun suara tetap sedap . aahha .. aku bgga ada kwn mcm dia . chewahhh ! hahahah .. seriously aku miss sgt2 dgn die orang semua . bila lh nk dpt jmpa balik .hmmm :( . die org suma bz dgn urusan masing2 .. berbalik pda cerita . mlm tu kite org tak dt nombr . uwaaaa ! sedih , malu pun ada .huhu .. tapi x pe , yg penting kite org dh buat yg terbaik .. that all .. :)


p/s : asal dgr lagu nie knfrm aku igt kenangan tu . aku rindu korang sgt2 :(